B4U

هر آنچه که از بالیوود میخواهید بدانید

B4U

هر آنچه که از بالیوود میخواهید بدانید

عروسی راوینا

عروس: 

راوینا تاندون هنرپیشه معروف بالیوود 32ساله.

داماد:

آنیل تادانی 34ساله که قبلا یه بار ازدواج کرده و از همسرش هم جدا شده.توزیع کننده فیلم در بالیوود که چند سال پیش هم به واسطه تهدید تبهکاران در صدر خبرها بود . او توزیع کننده فیلم استامپ با بازی راوینا بود که متاسفانه جایگاه خوبی به دست نیاورد و اما چلته چلته ساخته عزیزمیرزا به واسطه توزیع وی با فروش خوبی روبه رو شد.

اولین دیدار:

این دو برای اولین بار 3سال پیش یکدیگر را در روز والنتاین در منطقه olive ملاقات کردند اما برعکس اکثر نقشهای عاشقانه راوینا در اولین دیدار به عشق دچار نشدند.

عشق شکوفه می کند:

بعد از اولین دیدار آنها تا دوسال بعد یکدیگر را ندیدند سپس راوینا اولین فیلم خود را در مقام تهیه کننده تولید کرد و آنیل بی درنگ توزیع این فیلم را متقبل شد و در این بین ملاقاتهایی صورت گرفت و عشق بین آنها به وجود آمد.

نامزدی:

بعد ازهفته ها این دو برای پایان دادن به شایعات در نوامبر 2003دقیقا یک روز قبل از تولد32 سالگی راوینا جشن نامزدی خود را برپا کردند که خیلی خصوصی و با حضور دوستان صمیمی برگزار گردید.

حنابندان:

21 فوریه 2004 هتل شیونیواس در راجستان

عروسی:

22فوریه 2004 جاگمندیر هتلی در جزیره دریاچه پیچولا که به شیوه سنت پنجابی پدر راوینا عهده دار برگزار مراسم مذهبی آن شد.

لباس عروسی:

طراح لباس وی ماناو گنگوانی 26ساله دوست صمیمی راویناست و سه لباس منحصر به فرد برای داماد طراحی کرد گرچه لباس عروس ده برابر این سه دست زحمت داشت که به وسیله 30خیاط متبحر دوخته شده است.علاوه براین ماناو عهده دار طراحی تمام لباسهای خانواده تاندون مشتمل بر دو دست لباس برای برادر راوینا(راجیو تاندون)-هفت دست برای همسر وی(راکی تاندون)-هفت دست مادر راوینا(وینا تاندون) و پنج دست برای هرکدام از دخترخوانده های راوینا(جایا و پوجا).فرح خان علی همسر دی جی آگوویی طراحی جواهرات عروس را بر عهده داشت.

روزعروسی:

برای این روز راوینا شال روسری مخصوص عروسیش زردوزی شده و تزیین شده با طلای اصل و الماسهای بی تراش بود (دقیقا شبیه عروسی مادرش).

و مهمانانی که در این عروسی حضور داشتند:

آمیتا باچن-سانجی دات-سلمان خان-شاهرخ و گوری خان-گویندا-هریتیک روشن-فرح خان-جکی و آیشا شروف-مانیشا منهوترا-گوتام سینگانیا-ویجی مالیا - راوی و ریتو شاستری-فرمانده سیاسی آمار سینگ -وزیر راجستان واسوندار راج -خودم و مهرانا

خوش گذشت؟؟ جای همه خالی ...........

یه خبر جالب هم بخونین که:

همیشه کاریشما را در لباسهای شیک و اغلب غربی و با قیافه های زیبا و لوکس دیدیم . اما اینبار شاهد چهره متفاوتی از او خواهیم بود چه از نظر بازی در نقش تازه وی و چه چهره گریم شده اش به طوریکه تماشاگرانی که بیننده فیلم ضمانت با بازی او و آمیتا باچن خواهند بود از دیدن این چهره سیاه که به سختی میتوان قبول کرد کاریشما کاپور همیشگی باشد متعجب خواهند شد.