B4U

هر آنچه که از بالیوود میخواهید بدانید

B4U

هر آنچه که از بالیوود میخواهید بدانید

اخبار-شاهرخ هم به تاریخ هند اضافه شد...

شیلپا-بانوی بالیوود

شیلپا شتی بازیگر معروف قصد برگزاری برنامه ای موزیکال بر روی صحنه در کشورهای مختلف دارد. این برنامه تحت عنوان بانوی بالیوود از آلمان شروع شده و طراح اصلی حرکات موزون آن گنش میباشد.هدف اصلی او از بر گزاری این برنامه نشان دادن فرهنگ و سنت هند به غربیهاست چرا که پس از بیگ برادر شیلپا زیر ذره بین رسانه هاست و به گفته خود او این کاریست که از سالها پیش آرزوی انجام دادن آن را داشته است.این برنامه پس از آلمان در انگلستان آمریکا و استرالیا اجرا خواهد شد.

نمایشگاه ویژه راج کاپور

با شروع جشنواره فیلمهای راج کاپور در تلویزیون زی سینما از 19آگوست امسال هر یکشنبه و سه شنبه یکی از فیلمهای او چه در مقام بازیگر و چه در مقام کارگردان از این شبکه تلویزیونی پخش میشود. حال در مینه این راه پسر بزرگتر این هنرمند فقید با برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان و امروز هم راج از مدیران شبکه دعوت به عمل آورد تا از این کار آنها تشکر کرده باشد.لازم به ذکر است که در این نمایشگاه چیزهایی مانند لباسهای فیلم آقای 420 عروسک فیلم اسم من دلقک تصاویر تولید فیلم ستیم شیوم سوندرم و خیلی چیزهای دیگر به معرض دید قرار داده شد.مدیران شبکه زی گفتند جشنواره فیلم راج نه تنها فرصتیست برای هر بیننده بلکه شاهدیست بر این مدعا که بالیوود با هر فیلم او گشاده تر و پیشرفته تر گردیده است.

امیرخان و درگیری با پرچم سه رنگ

درجاییکه از طرفی امیرخان را به خاطر بازی در فیلمهایی همچون لگان منگل پاندی و رنگ د بسنتی "بهارات" جدید(که قبلا این لقب به خاطر آثار میهن پرستانه به منوج کمار داده شده) مینامند از طرف دیگر صنف کارگران کنگره جوانان بومی خواستار دستگیری او به سبب توهین به پرچم سه رنگ هند شده اند و این هنرمند محبوب سرگشته مانده که آیا این است مزد او برای سردادن آواز میهن پرستی؟

شاهرخ هم به تاریخ هند اضافه میشود

راج کاپور آمیتاب باچن لاتا منگشکار گلشن کمار آی آر رحمان و اکتا کاپور از جمله هنرمندانی هستند که نامشان در صدر جدول 60هندی اثرگذار بر شکل گیری تاریخ هند قرار دارد و حالا شاهرخ خان نیز از جمله کسانیست که به تازگی به این لیست اضافه گردیده است.شایان ذکر است که چندی پیش نیز مجسمه یادبود وی در موزه مادام تسو قرارداده شد تا به عنوان یکی از مظاهر هند به معرض دید عموم درآید.

ایشا دئول به پدرش افتخار میکند

ایشا دئول بازیگری که از 5سالگی درگیر بالیوود بوده روابط وی با والدینش درمندرا و هیما مالینی و برادران ناتنی اش سانی و بابی و ابی و خواهرتنی اش آهانا هرچند وقت یکبار سوژه رسانه های گروهی بوده است اما او همیشه با خاطره خوش از پدرش یاد کرده و میگوید پیش از آنکه بازیگری موفق باشم خوشحالم که دختر کوچولوی بابا هستم و از موفقیتهای اخیر او در فیلمهای آپنه و مترو بسیار مسرورم

بالاخره یک قرارداد برای آیشواریا

پس از مدتها که آیش درگیر مسائل ازدواج بود بالاخره از طرف روهان سیپی قراردادی به او پیشنهاد شد که شنیده ها حاکی از آن است که وی پذیرفته و جالبتر اینجاست که بازیگر مقابل وی جان آبراهام میباشد .این اولین باریست که این دوبازیگر در اثری مقابل یکدیگر قرار میگیرند البته این کار از سال آینده تولیدش آغاز خواهد شد.

 

دامال هنرپیشه زن ندارد

تازه ترین اثر ایندرا کمار-دامال- که در نوبت اکران قرار دارد فاقد هنرپیشه زن میباشد .کارگردان اظهار داشته است که نیازی به وجود کاراکتر زن در فیلم ندیده ولی با این وجود به موفقیت فیلم در گیشه بسیار امیدوار است چون معتقد است فیلمنامه و بازیگران این فیلم کمدی قوی هستند .بازیگران دامال عبارتند از:سانجی دات-ارشد وارسی-ریتش دشموک- آشیش چادری و جاوید جفری.

سیف-رانی یکبار دیگر

شاگرد مستعد یاش راج فیلمز پس از ارائه آثاری همچون موجسه دوستی کروگی-هم توم و فنا حالا مستقل شده و برای اولین فیلمش به تهیه کنندگی خودش با بازیگران مورد علاقه اش سیف علی خانرانی موکرجی-آمیشا پاتل و البته ریشی کاپور خوش یمن قرارداد بسته است.این فیلم داستانی خانوادگی دارد و از جلوه های ویژه بهره میبرد و از ماه آینده در دهلی و بمبئی فیلمبرداری خواهدشد.

شیلپا و سلمان ستارگان دهمین جشنواره راجیو گاندی

جشنواره راجیو گانده که مدت ده سال است هرساله برای ارزش گذاردن به کامیابیهای افراد موفق در زمینه های مختلفی همچون هنر خبرنگاری پزشکی سیاست و...برگزار میگردد امسال 12آگوست در مومبی با حضور بسیار از هنرمندان و یران سیاسی هند برگزار گردید در این جشنواره شیلپا شتی و سلمان خان به خاطر دستیابی به موفقیتهای بین المللی و اشاعه نام و هنر هند در دنیا به کسب جایزه ملی جشنواره راجیو گاندی نایل آمدند.در این جشنواره هنرمندانی همچون افتاب شیوداسانی کوئنا میترا ناتوشری داتا سونیدی چوهان و ویوک اوبروی (که ضمن اجرای برنامه به کرات به سلمان ادای احترام میکرد)به اجرای برنامه پرداختند.

وقتی کودک هی کوچولو همه را سر کار میگذارد

دیگر برای همگان مشخص است که بخش اعظم فیلمبرداری فیلم هی کوچولو درگیر دختربچه 7 ماهه ای به نام جوانا بود.در واقع ستاره فیلم اوست و دیگر بازیگران ازجمله آکشی کمار-فردین خان-ریتش دشموک و ویدیا بالان جزو بازیگران مکمل به حساب می آیند.برای نمونه یکی از شیرین کاریهای این کوچولو روز آخر فیلمبرداری بود .قراربود برای آن صحنه کودک به خواب برود اما جوانا  قبلش نیم ساعت خوابیده بود و هر وقت احساس خواب میکرد کل عوامل نجوا کنان حرف میزدند نکند بیدار شود .تقریبا" سه ساعت و نیم این بچه همه را سر کار گذاشت و این در حالی بود که آکشی کمار باید برای فیلم بول بولیا تا 1 ساعت بعد حرکت میکرد.

هیمش – سوشمیتا؟

در بازسازی یکی از شاهکارهای قدیمی سوبهاش گای –قرض- هیمش در نقش کاراکتر ریشی کاپور بازی خواهد کرد و به تازگی نیز سوشمیتا سن هم به این پروژه اضافه شده که قرار بر بازیس او در نقش سیمی است.کارگردان این اثر ساتیش کوشیک و حقوق آن در انحصار شرکت تی سریز میباشد.

یک فیلم و یازده کارگردان

پیش از این رام گوپال ورما با ساختن ترسیدن ممنوع با شش داستان مختلف و فیلم ترسیدن ضروریست با هفت داستان و هفت کارگردان وسانجی گوپتا با فیلم ده داستان با شش کارگردان این سلسله را شروع کرده بودند و حالا سهارا قصد ساخت فیلمی با عنوان یازده نفر بمبئی دارد که یازده کارگردان دارد تا بحال اسامی کارگردانانی همچون رواتی-سودیر میشرا-کاندن شاه-آنوراج کاشیاپ-راچی نارایان و میشا جا ذکر شده است گفتنیست هر داستان این اثر بالغ بر 10کرور هزینه دارد.

 

نظرات 11 + ارسال نظر
سرخ جمعه 2 شهریور 1386 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.sorkh.blogsky.com

سلام. بابا معرفت . بابا با مرام . بابا بالیوود فور یو . بابا فراموش. بابا مریم خانم. چه عجب. آپدیتت رو ما باید از تو بلاگ اسکای ببینیم؟
دمت گرم آبجی پس لینک ما کوش؟

محمد فلاحی شنبه 3 شهریور 1386 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.bia2india.blogfa.com/

سلام مریم جون خسته نباشی خیلی خوب بود طرفای ما هم بیا خوشحال میشم

بابک شنبه 3 شهریور 1386 ساعت 10:15 ق.ظ http://babak-m.blogfa.com

به به مریم خانم. اونم بعد از این همه سال... خیلی حوصله می خواد سال ها وب بنویسی و نو شوی و همچنان خواننده داشته باشی... بهت تبریک می گم و خوشحالم بعد از چند سال دیدار دوباره...

فریده شنبه 3 شهریور 1386 ساعت 06:14 ب.ظ http://eshgeman29.blogfa.com

سلاااااااااااااام مریم جون خوبی
وبلاگت چقدر قشنگ بود حال کردم.
عزیزم خواستی به وبلاگ من هم یه سری بزن
راستی من و حورا و نازی یه وبلاگ در مورد شاهرخ خان درست کردیم به این هم سر بزن
آدرسش رو توی نظر بعدی میذارم

لیدا یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 11:46 ق.ظ http://lyda640.persianblog.ir/

سلام غزیزم ممنونم که به یادم بودی من بارها سر زدم ولی اثری از مطالب جدید نبود به هر صورت خوشحالم که دوباره برگشتی

جعفر دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 04:32 ق.ظ http://www.rani-s-jafar.blogfa.com

سلام
مریم جون وبلاگ خیلی قشنگ و بزرگی داری که هم اطلاعاتش جدید و به روز هست و هم عکس هاش خوبه. میون اینهمه وبلاگ که در مورد سینمای بالیوود مطلب می نویسن واقعا به روز ترین شون اینجاست من که خیلی خوشم اومد واسه همین می خوام لینکت رو تو پیوند ها بزارم فقط بهم بگو اونو با چه اسمی بزارم در ضمن خوشحال میشم که توهم مال منو با اسم :سلطان قلب ها رانی موکرجــــــــــی بزاری.
البته اگه ما رو قابل دوتستی. به ما هم یه سر بزن
مرسی خداحافظ

محمد فلاحی پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 06:03 ب.ظ http://bia2india.blogfa.com/

سلام مریم جون خسته نباشید من آپم بیای خوشحال می شم

جعفر شنبه 10 شهریور 1386 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.rani-s-jafar.blogfa.com

سلام من آپم بدوووووووووووووو

لیلا سه‌شنبه 13 شهریور 1386 ساعت 10:36 ب.ظ

salam ostade bozorg aywallllllllllllllllll baba piease ye axe top az amir fadaye to maram love yoy

شادی سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://govinda-ahuja.blogfa.com

سلام
وبلاگ جالبی دارین
به منم سر بزنین
خوشحال میشم
البته نظر یادتون نره
در ضمن بدک هم نیست
بای

عاشق سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 05:52 ق.ظ http://eshqkhoda.blogfa.com

سلام خوبی اگه می شه بیوگرافی ریتش دشموک رو برام پیدا کن خیلی ممنون می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد