B4U

هر آنچه که از بالیوود میخواهید بدانید

B4U

هر آنچه که از بالیوود میخواهید بدانید

گپی با سلطان بالیوود به بهانه اکران ام شانتی ام

گپی با سلطان بالیوود به بهانه اکران ام شانتی ام

از آنجا که ام شانتی ام از بزرگترین پروژه های سینمایی امسال محسوب میشود از زمان تعیین نام فیلم گرفته تا ثبت تاریخ اکران و به روی پرده رفتن آن تبلیغات وسیعی در تلویزیون و مطبوعات صورت گرفت و این شاهرخ خان بود که پی در پی در برنامه های تلویزیونی و نشستهای مطبوعاتی حاضر میشد و با اکران فیلم و برگزاری میهمانی مخصوص آن در لندن شاهرخ خان دست نیافتنی تر از همیشه به نظر می رسید و دیدن او حتی برای یک دقیقه امری محال بود.اما با این حال چون از علاقه شما عزیزان به سلطان بالیوود به خوبی آگاهم تمام تلاش خود را به کار بستم تا موفق به دیدار وی در منزلش شدم و ملاقاتی کوتاه ولی صمیمانه با او داشتم و این نتیجه گفتگوی کوتاه من با شاهرخ خان :

سوال: اگر واقعا" مانند کاراکتر ام شانتی ام در دهه هفتاد زندگی میکردید و یک بازیگر سیاه لشکری بودید آیا هرگز فکر میکردید که روزی به مقامی که اکنون دارید دست بیابید و لقب سلطان بالیوود را از آن خود کنید؟

شاهرخ خان:نه من اصلا" نمیتوانم فکرش را بکنم که در آن دهه چه نوع بازیگری می بودم اما وقتی قدم به عرصه بالیوود گذاشتم هرگز فکر نمیکرم که روزی لطف خدا اینقدر شامل حالم شود و نعمت به این بزرگی را به من عطا کند.من فکر نمی کنم که الان به خاطر خودم شاهرخ خان هستم از خدا شکرگزارم و فکر می کنم همه و همه لطف خدا و دعای پدر و مادرم ولطف مردم بوده است که مرا به اینجا رسانده.من فقط به فکر این بوده و هستم که سخت کار کنم و هرچه بلدم در طبق اخلاص بگذارم.شاهرخ خان در حال گرفتن هدایایی که طرفدارانش از ایران برای او فرستاده اند

سوال:خداوند هم حتما" شما را لایق چنین نعمتهایی دانسته است.با توجه به اینکه ام شانی ام محصول جدید شرکت شما(رد شیلیز)است و اینقدر گسترده مورد استقبال قرار گرفته و در گیشه موفق شده چه آینده ای را برای شرکت میبینید وچه نقشه هایی در سر دارید؟

شاهرخ خان:من برای این شرکت خیلی رویاها دیده ام.قبل از هر چیزدوست دارم این شرکت در امر جلوه های ویژه بیشتر فعالیت وپیشرفت کند.همانطور که در فیلمهایی مانند ام شانتی ام , دان, پهلی, جوم برابر جوم و چکده ایندیا شرکت من ساخت جلوه های ویژه را به عهده داشته است.ایده دیگر من کار در تلویزیون است.تهیه کنندگی برنامه های تلویزیون و پشتیبانی از دخترهای تازه وارد به بالیوود.دوست دارم با این شرکت هر سال چند فیلم ارائه دهم یکی در قالب بازیگر و دو سه تای دیگر در قالب فرصت دادن به کارگردانان جوان.این شرکت در حال حاضر بیش از صد کارمند دارد و قصد دارم بیشتر توسعه اش دهم.تجارت خوبیست و من این کار را دوست دارم.مدت 6 سال است که این شرکت فعالیت می کند و تا به حال هم کارش خوب بوده و فیلمهایی مثل آشوکا, چلته چلته, پهلی, مه هو نا و ام شانتی ام را تولید کرده است .حال این فیلمها چه پرفروش و چه کم فروش هرکدام حرفی برای گفتن داشته اند.

شاهرخ خان در حال گرفتن هدایایی که طرفدارانش از ایران برای او فرستاده اندسوال:آیا در طول دوران فیلمبرداری ام شانتی ام لحظات خاصی بود که بعدها از آن به عنوان خاطره یاد کنید؟

شاهرخ خان:در واقع ما این فیلم را در یک لوکیشن و استودیوی بسیار بزرگ انجام دادیم فکر میکنم بزرگترین استودیوی هند باشد.صحنه های مشکل هم در فیلم داشتیم مثل صحنه آتش سوزی فیلم که باید قهرمان داستان از داخل آن می پرید.صحنه های کمیک هم داشتیم.تمام عوامل فیلم مثل یک خانواده بودیم.من, فرح, آرجون,دیپیکا, شریاس و کیران خیلی به هم نزدیک بودیم درست مثل اعضای یک خانواده.نکته دیگر اینکه خوشبختانه تمام فیلمبرداری در بمبئی انجام شد ومجبور به مسافرت نبودیم.با تمام بازیگران فیلم صحنه های مختلفی داشتم و کل کار خاطره انگیز بود.

سوال:سکانسهای مورد علاقه شما در ام شانتی ام کدامها هستند؟

شاهرخ خان:از سکانسهای مورد علاقه من سکانسی که کاراکتر ام برای اولین بار شانتی را از نزدیک میبیند آنجا که شانتی از ماشین پیاده میشود و آهنگ آکو مه تری...آغاز می شود و دیگر صحنه مورد علاقه من صحنه ایست که ام با تمام تلاشی که برای ابراز علاقه به شانتی می کند فقط دهانش باز و بسته می شود اما حرفی نمی زند.

سوال:و آن دیالوگ مورد علاقه تان؟

شاهرخ خان:کدامشان؟

سوال: همان که می گویید:یاناراسکلا مایند ایت...

شاهرخ خان:آهان بله آن دیالوگ کمدیست و فکر کنم بچه ها خیلی آن را دوست داشته باشند چون بچه های خودم هم خیلی دوستش دارند و به آن می خندند.

سوال:من هم آن را دوست دارم

شاهرخ خان:بله بامزه است.

سوال:فیلم بعدی شما چیست و با چه کسی کار خواهید کرد؟شاهرخ خان در حال بوسیدن تسبیح متبرکی که در مکه دور کعبه طواف داده شده

شاهرخ خان:هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام.چند فیلمنامه پیشنهاد شده که می خوانم و بعد تصمیم خواهم گرفت .اما در آگوست سال بعد احتمالا" فیلمی با کارن جوهر خواهم داشت به نام اسم من خان است.

سوال:بازیگر زن مقابلتان در آن فیلم؟

شاهرخ خان:نمی دانم این را کارن مشخص خواهد کرد.

سوال:راستی شما تا بحال فیلم ایرانی دیده اید؟

شاهرخ خان:یکی دو فیلم دیده ام اما متاسفانه نامهایشان در خاطرم نیست اما فکر میکنم که سینمای ایران بسیار سینمای خوبیست یکی از آن فیلمهایی که دیدم راجع به یک پسر جوان و خانواده اش بود و کارگردانش هم یک خانم بود.فیلم بسیار زیبایی بود.راستی اسم خودم هم فارسی است پدرم همیشه به من می گفت که شاهرخ نامیست فارسی اتفاقا" کمی هم فارسی بلد بود و یک جمله هم از او در خاطرم مانده که نمی دانم درست تلفظ می کنم یا نه . به هرحال سینمای ایران بسیار سینمای خوبیست و فکر می کنم بیشتر فیلمهای هنری میسازند تا تجاری.به نظرم فیلمهای ایرانی به دل انسان راه پیدا میکنند وقلبت را لمس می کنند.احساسات قوی و ذهنیتهای خوبی در فیلمهای ایرانی هست ماشاا...داستانهای ساده را به خوبی بیان می کنند طوریکه انسان دوست دارد آنها را برای بچه هایش تعریف کند.من واقعا" دوست دارم به ایران سفر کنم.همسرم هم بسیار مشتاق است نشانه اش هم این فرش ایرانیست که خریده و در این اتاق پهن کرده است.ان شاا...که می آیم.شاهرخ خان درحال امضای دی وی دی چکده ایندیا  به عنوان کادو برای طرفدارانش در ایران

سوال:ما هم بی صبرانه منتظریم که به ایران بیایید ومهمان ما باشید.

شاهرخ خان:ان شاا...ان شاا...واقعا" می خواهم بیایم.پدرم هم خیلی از آنجا تعریف می کرد.

بسیار از وقتی که به من دادید متشکرم با وجودیکه سرتان بسیار شلوغ بود مرا در خانه خود پذیرا شدید.چند کادوی ناقابل هم هست که طرفداران شما برایتان فرستاده اند که تقدیم حضورتان می کنم.

توضیح اینکه این مصاحبه چند روز پس از اکران فیلم ام شانتی ام یعنی حدود اواخر آبان ماه امسال انجام شد اما به علت تاخیر در چاپ آن در نشریه امکان نوشتنش توی وبلاگ نبود ببخشید که با تاخیر تقدیم حضورتون میشه به هر حال دوست داشتم اولین مصاحبه یک خبر نگار ایرانی با شاهرخ در منزلش رو حتما بخونید باور کنین برای این مصاحبه کوتاه کلی زحمت کشیدم تا شاهرخ رو تونستم ببینم امیدوارم خوشتون بیاد

نظرات 91 + ارسال نظر
جعفر جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.rani-s-jafar.blogfa.com

مریم جون سلام
خیلی خیلی خوشحالم از اینکه بازم کنار ما هستی. واقعا بی معرفتی کردی که بی خبر رفتی. بهتر بود خبری چیزی میدادی.
راستی مریم دیدی چطور در حق رانی ظلم کردن بیشرفا. تو که از همه ما به بالیوود آشنا تر هستی تو بگو واقعا حق لاگا بود یا وب جی میت؟ رانی تو ساواریا کم مایه گذاشت؟ به خدا من توی عمرم هیچ سکانسی باحالتر از اون سکانس رانی توی ساواریا ندیده بودم. توی آپم می خوام یه عالمه در موردش صحبت کنم. من توی کل بلاگ های فارسی زبان این جا رو بهترین مکان برای بدست آوردن اطلاعات می دونم. همیشه هم از تو و وبلاگت تعریف کردم. امیدوارم که باز بتونی از اون آپ های فوق العادت که من خیلی چیزا ازش یاد گرفتم بکنی. در مورد این آپتم فعلا چیزی نمیگم چون باید برم بخونمش بعد بیام بنویسم.
بازم خوشحالم که دوباره اومدی.

مرتضی (حرفهای جوانی) جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 01:16 ب.ظ http://gvan.blogsky.com

مریم جون سلام
من آمدم وسیوش کردم تا دقیق بخونمش وبعدنظربدم
راستی آپ کردم شماهم بیا بخونش ونظربدی که خیلی خوشحال می شم
سال خوبی داشته باشی

نوروز جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 01:35 ب.ظ http://ravanpezeshk51.blogsky.com

سلام خانم!
خوبی؟
خوشحالم که بالاخره به روز شدی
همیشه سر می‌زنم ولی کمتر چیزی می‌نویسم
مصاحبه‌ی خوبی بود
حرفه‌ای و در عین حال صمیمی
راستی مترجمی نمی‌بینم،هندی حرف می‌زدی؟

لی لی جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 04:09 ب.ظ http://liliana.blogsky.com/

سلام مریم جون
مصاحبه را واقعا خودتون انجام دادید؟
واقعا عالی بود

فریده جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 06:11 ب.ظ http://eshgeman29.blogfa.com

سلاااااااااااااام مریم جونم
وای من نمیدونستم تو توی هندی و میتونی شاهرخو ببینی
خوش بحالت من اروزمه ایکاش من جای تو بودم.
خواهشا بهش بگو که ایرانی ها خیلی دوسش دارن و واقعا محوبوبه
خود من برای شاهرخ میمیرم.
واقعا از مصمحبت ممنون فقط شاهرخ موهای کوتاه بهش بیشتر میاد من خیلی دلم برای تو تنگ شده بود فکر میکردم دیگه نمیای.
از این به بعد بازم منتظر اپهات هستم.
ایکاش من بجای تو بودم...................فریده

علی جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 06:35 ب.ظ http://bollywood2008.blogfa.com

سلام مریم جون.
خوشحالم که با خبرهای خوب برگشتی
من کاملا متن مصاحبه رو خوندم. بسیار ممنون.
مریم من امروز اپ کردم. خوشحال میشم بیای

http://bollywood2008.blogfa.com

حمیدرضا جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 10:51 ب.ظ http://hamidreza-parmis.persianblog.ir

سلام مریم گلی جون خوبی شما اول یه wow بگم چه کردی با این مصاحبه خیلی کار جالبی بود ... آفرین .... یه بار دیگه یه wow من خیلی وقته نت نیومدم خیلی خوب شد یر زدی به من و از آپدیتت مطلعم کردی امیدوارم همیشه همیشه موفق باشی ..

دخت هرمزگانی شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام مریم خانم ..
از آپ بسیار ارزنده ات تشکر میکنم . زحمت شما هم جای قدر دانی دارد کاملا میشود درک کرد که بازیگر مشهور مانند شاهرخ دیدنش برای یک ثانیه هم ناممکن است شما لابد با چه مکافاتی تونستین اون رو ببینی . واقعا کارت عالی بود .

فیلم اوم یکی از بهترین فیلمهای سینمای هند بود ..از لحاظ داستان کاری مختلف با کارگردانی کاران جوهر و همچنین شرکت ۳۲ بازیگر مشهور دیگر از جمله سلمان خان ٬ کاجول٬ سنجی دیت ٬ دهرمندر ٬ ارجون رامپال٬ رانی و تابو .....و غیره .
از آنجا که داستان از دو حکایت زیبا نوشته شده بود اینکه یک حکایت قبل از ۳۰ سال و یک حکایت بعد از ۳ سال ...پس بهترین ترانه ی فیلمش [مه اگر کهو ] که در ۳۰ سال قبل ...و [درد دیسکو ] در ۳۰ سال بعد .

امیدوارم باز از مطالب زیبات استفاده ببریم .

پیشاپیش سال نو را تبریک میگم .
موفق باشی

مرتضی (حرفهای جوانی) شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 06:14 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

سلام مریم خانم واقعا خسته نباشی گفتگوی بسیار بی ریاوخودمونی وباصفای داشتین .. من تاکنون موفق به دیدن فیلم های ایشان نشدم واکنون علاقه مندشدم ببینم . راستی میتونی زحمت میشهها برام دانلودکنی؟ یااگه نمیشه مشخصات فیلمها رو دقیقا برام بفرست تا سی دی هاشوبخرم ممنونم که خبرم کردی
موفق وسلامت باشید
راستی منم آپ کردمما نظرت برام مهمه

سحر شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.mylovesrk.blogfa.com

مریم جون سلام
ممنون که بهم سرزدی
وبت خیلی قشنگه من لینکت کردم تو هم منو لینک کن
مصاحبه ات هم خیلی قشنگ بود
خیلییییییییییییییییییی خوشحالم که با دوست خوب و نازی مثل تو آشنا شدم
من هم تو فکر آپ عیدم خبرت می کنم
تو هم هر وقت آپ کردی خبرم کن قربونت گلم

پیام شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.bilit.persianblog.ir

سلام ... کلا به نظر می رسه سینما در جهان خیلی افت کرده که فیلم های اسکار هم نسبت به قبل ضعیف تر شده ... مصاحبه جالبیه و حتما خیلی سختی کشیدی ... مطالعه می کنم ... موفق و پیروز باشی

ابوالفضل یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.farzad-farzin.sub.ir

سلام ...

خوبی ؟؟

منم خوبم !!!!!!!!!!!!!!


الآن من سر کارم ... شما کجایی ؟؟؟!!!!


راستی چه خبرا ؟؟؟

خوش میذگره ؟

خب دیگه من برم ...

بابا ی

حمید یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام......کارتون حرف نداشت مصاحبتون عالی بود.....خیلی جالب بود......منتظر اپ های بعدیتون هستم....راستی یه سوال....مطلب شما تو کودوم نشریه چاپ شد؟؟؟

یاسمن یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://yasaman.nikblog.com

مریم عزیز
خیلی ممنون عالی بود باعثه افتخاره که به عنوان یه ایرانی تونستی با شاهرخ عزیزم مصاحبه کنی .کاش بهش میگفتی که اینجا چقدر طرفدار داره من به شخصه براش میمیرم و آرزوم اینه که یه روز ببینمش . من از سایت kingsrk هستم.

سمیرا یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.dinomorea.blogfa.com

مریم جون
کارت خیلی عالی بود من که حسابی لذت بردم
مرسی از لطفت در مورد دینو هم من با هات موافقم

سیما دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام مریم جون واقعا خوشحالم که به عنوان یه ایرانی رفتی باهاش حرف زدی ممنون منم مثل یاسی جون از سایت kingsrk

جواد دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.sinema-hend.mihanblog.com

salam mmanon ke sar zadi mosahebat ali bod rasti barande shodane shahruko to filme feyr tabrik migam

مریم چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 03:56 ق.ظ http://www.bollywoodpicture.blogfa.com

سلام خوبید خیلی خوشهالم که اول با وبتون اشنا شدم و دوم اینکه شما موفق شدید به دیدن شاهرخ خان برید وباهاش مصاحبه داشته باشید واقعا خسته نباشید خوشهال می شم به من هم سر بزنید و تبادل لینک داشته باشیم موفق باشید مرسی

میلی پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام مریم جون این اولین باریه که اومدم اینجا از سایت سیما پیدات کردم عالی بود خوشبحالت که همچین سعادتی پیدا کردی به حر حال با اجازت من تو رو به بچه های سایت کینگ اس ار کی معرفی کردم تا اونا هم از مطالبت استفاده کننند
ممنون از مصاحبه عالیت

طناز پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 07:05 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

وای مریم جون...


خیلی خوشحالم که برگشتی غزیزم...


عیدت مبارک باشه...

راشین شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام مریم جون
عید مبارک سال خوبی داشته باشی
واقعا عالییییییی بود خسته نباشی
امیدوارم مصاحبه هایی نیز با امیر وسلمان وکاجول ورانی هم داشته باشی
موفق باشی گلم

پرنسس یکشنبه 4 فروردین 1387 ساعت 12:10 ق.ظ http://srk20.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
عیدت مبارک
من اولین دفعه ای که میام به وبلاگت واقعا وبلاگ زیبایی داری مصاحبت عالی بود خوشحالم بلاخره ایرانی هایی مثل شما هستند که حرف دل طرفدارهای ایرانیه شاهرخ رو بهش بگند
من تا حالا چند دفعه شنیدم شاهرخ در مورد اینکه دوست داره به ایران سفر کنه گفته ولی این دفعه یه جور دیگه بود و این
احساس خوب رو مدیون شمام
امیدوارم در کار و زندگیتون موفق باشید
اگه وقت کردید به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم
همییشه شاد پیروز وموفق باشید

مهدیس دوشنبه 5 فروردین 1387 ساعت 09:50 ق.ظ http://salman4ever.blogfa.com

سلام مریم جونمممممممممممممممممممم خوبی
عیدت مبارک
بابا من قلبم ضعیفه...درسته من سلمانیم و همیشه هم خواهم ماند ولی شاهرخ رو خیلی دوست دارم باور کن از ذوق تو پوست خودم نمیگنجم.خوش به حالت به جونه خودم اگه من بودم اصلا روی مبل نمینشستم میپریدم تو بغلش اونجا باهش نصاحبه میکردم.ولی ضل زدن به چشم های گیرای شاهرخ هم واقعا سعادت میخواد.
راستی مریم خانومی شما نمیتونی با سلمان جونم مصاحبه کنی من دارم از امیدواری میمیرم أخه با یه هندیه داشتم میچتیدم میگفت تو خیلی راحت میتونی بیای هند و سلمان رو بیبینی چون در خونه ی اون همیشه بازه و حتی میتونی نو پارتی ها و مراسم ها باهاش باشی باورت نمیشه از اون روز همش تو خونمون حرف سفر به هنده...ولی کی و چهطوری و با کی هنوز معلوم نیست ولی اگه قرار باشه با همه بجنگم این کارو میکنم و میرم...میبینی من چه دل پری دارم رو بدن یه کتاب مینویسم...
راستی منم اولین باریه که به وبت سر میزنم اونم از طریق فریده خدا حفظش کنه...راستی منو هم خبر کن آپیدی!
خوب جیگر فعلا بای تا بعد

محب دوشنبه 5 فروردین 1387 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.faryade-sukut.blogfa.com

سلام
اول اینکه عیدو بهت تبریک میگم و باید بگم خوشحالم که با وبلاگت آشنا میشم .
بابت زحمتی هم که کشیدی واقعا خسته نباشی و من ازت ممنونم که همچین کاری کردی .
امیدوارم باز آپ کنی .
با اینکه اولین باره اینجا میام ولی از فعالیت خوبی که داری خیلی خوشم اومد.

شادباشییییی

فریده دوشنبه 5 فروردین 1387 ساعت 05:45 ب.ظ http://eshgeman29.blogfa.com

سلااااااااااااام مریم جونم
عزیزم من اپم در مورد عشقم به شاهرخه چون زحمت کشیدی و از شاهرخ مصاحبه کردی من تبیلغ وبلاگتو کردم همه بیان.
بدو بیا ببین.

جعفر سه‌شنبه 6 فروردین 1387 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.rani-s-jafar.blogfa.com

مریم جان سلام
من آپیدم واسه تولد رانی
خوشحال میشم بیای
خداحافظ

محب چهارشنبه 7 فروردین 1387 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.faryade-sukut.blogfa.com

سلام
ممنونم که به کلبه کوچیکم سر زدی .
آشنایی با وبلاگ تو رو مدیون فریده هستم و واقعا ازش ممنونم.

روزهای شادی رو برات آرزو میکنم.

شقایق چهارشنبه 7 فروردین 1387 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.tabatabayi.blogfa.com

سلام مریم خانم . امیدوارم که خوب باشید و خسته نباشید. خیلی زحمت کشیدید....

شاهرخ یک فرشته از جانب خداست. وخوش به حالتون که تونستید این فرشته رو ببینید...

خوشحال میشم به من هم سر بزنید.

دوستدار شما.............................شقایق

مهدی پنج‌شنبه 8 فروردین 1387 ساعت 12:07 ق.ظ http://sajenphoto.blogfa.com

سلام
بابا ایول خیلی باحالی
یعنی با شاهرخ رودرو صحبت میکردی
خیلی توپه
ببینم سانی دئول را تا به حال ندیدی
اگه میشه یه مصاحبه هم با سانی جونم
داشته باش ودرباره ی کار جدیدش ازش بپرس
راستی من چون با وبت خیلی حال کردم
تو رو لینک کردم
اگه میشه شما هم ما را با نام:
بهترین عکسهای بالیوودی
لینک کنید

حسین پنج‌شنبه 8 فروردین 1387 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام مریم خانوم.امیدوارم که همیشه در این کار موفق باشید.خیلی زحمت کشیدید...............

سحرـتوتو پنج‌شنبه 8 فروردین 1387 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام ممنون فقط کاشکی بیشتر در مورد ایران وطرفدارای ایرانیش صحبت میکردید در ضمن خیلی دلم میخواست اون جملهای رو که به فارسی بلد بودو مپورسیدید!

راستی ااسم مجلهای که این مصاحبه توش چاپ شده رو میتونید بگید بازم ممنون

مهدی شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 12:56 ق.ظ http://sajenphoto.blogfa.com

بازم سلام
باید ببخشی من اونقدر ذوق زده شده بودم که به کلی یادم رفت شمارا لینک کنم
ولی این بار واقعا لینکتون کردم

مهدی یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 12:20 ق.ظ http://sajenphoto.blogfa.com

سلام
میشه به من بگی که نام وبلاگت چیه؟!
یعنی b4u
راستی این عکسهای شاهرخ
اون خانومه شما هستید

دانوش یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.danosh.blogfa.com

درود بر شما...بخوانیدمتان...بسیار زیباست...پیروز باشید

سانیا خان دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.srk-kingofbollywood.blogfa.com

سلاااااااااااااام
بابا دختر تو تا حالا کجا بودی ...!!!؟؟؟؟
من با وب شما از طریق فریده جوووون آشنا شدم و از اینکه شما تو هند هستید و میتونید صدای دل این همه نو جوان ایرانی رو به گوش شاهرخ جونمون برسونید خوشحالم
از دیدن این عکس ها نمی دونید چه حالی پیدا کردم ۴ بار خوردم به سقف و اومدم پایین ...!
راستشو بخواید من چند باری با شاهرخ مکالمه ی تلفنی داشتم اگه بیاید تو وبلاگم منظورم رو می فهمید ...!
خیلی خیلی از آشنایی شما خوشحالم
منتظر حضور سبزتون هستم !
بای تا های
شاد و شاهرخی باشید

فا طمه دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://shahrukh1995.blogfa.com

سلام مریم جون وب خیلی خوبه .....عیدت هم مبارک.....بهمن هم سر بزن........راستی با تبادل لینک موافقی.....تابعد الوداع

سوده سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام مریم خانوم بابا دمت گرم گل کاشتی من تازه پیدات کردم ولی خوب پیدایی کردم فقط میتونم بگم دمت گرم واسه مصاحبه و واقعا خوش بحالت که تو هندی وتونستی شاهرخو از نزدیک ببینی آه! جای ما رو هم خالی کن!
درضمن سال نوتونم مبارک امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی.

شادی سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 01:42 ق.ظ http://govinda-ahuja.blogfa.com

سلام مریم جان
معلومه که جواب سوالها را خواهم داد
ولی در آپ بعدی
دو سه روز دیگه
از الآن خبرتون می کنم
شما هم سر بزنین
قول
باشه
دمتون گرم
و
بای

طناز چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 08:31 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

مریم خانومی سلام....


مرسی از نوشته

میگم اولا شما خیلی خوشگلید ماشالله


دوم شما هندی بلدی؟

اگه بلدی میشه به منم یاد بدی؟

محب پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 11:12 ق.ظ http://faryade-sukut.blogfa.com

سلام
امیدوارم خوب وسر زنده باشید.
و همچنین تعطیلات خوش گذشته باشه.

شاد شاد باشی حتی شاد تر از هر گلی که تو بهار از تو شاخه های خشک سر بیرون میاره

مریم پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.bollywoodpicture.blogfa.com

سلام مریم خانوم خوبید ؟ عیدتون مبارک مرسی از نقدتون من اون کارا رو تا حدودی انجام دادم توی اپ جدیدم خوشها می شم بیاید نظرتون رو بگید موفق باشید بای

فا طمه جمعه 16 فروردین 1387 ساعت 09:48 ب.ظ http://shahrukh1995.blogfa.com

سلام ممنونم بهم سر زدی .....راستی گفتی که داستان رفتنت به خونه شاهرخو تعریف کنی من ازت خواهش میکنم که بگی....راستی بازم هند میری

تارا شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام خانومی.... منم میخوامممممممممممممممممممم بیام هند!!!!!!!!!!!!!!!!
هندی به منم یاد بده.....ببین جدی میگم....نندازی پشت گوش! ممنون

نوروز دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 02:11 ب.ظ http://ravanpezeshk51.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
خوش باشی
شاد و تندرست...
خوبی؟

علی سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 02:51 ب.ظ http://bollywood2008.blogfa.com

سلام. سال نو مبارک
من اپم. خوشحال میشم بیای

ناهید چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام.عزیزم خوشحالم که یک ایرانی توانسته از نزدیک با سلطان قلب همه ما حرف بزنه.همه ما ممنون میشویم اگر فایل تصویری داری در نت اپلود کنی تا همه ببینیم.

شادی چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 03:50 ب.ظ http://govinda-ahuja.blogfa.com

سلام
خوبین؟میدونم دیر کردم
ولی بالاخره آپ کردم
تا بد قول نشم
هر چند شاید فراموش کردین
من و وبمو
ولی از ما گفتن
اگه میخواین جواب سوالهارو بدونین
به من سر بزنین
و البته نظر یادتون نره
راستی نظر شما در مورد تبادل لینک چیه؟
منتظرم
بای

طناز شنبه 24 فروردین 1387 ساعت 10:48 ب.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

سلام مریم جون....


فقط میخواستم حالت رو بپرسم...

امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی...

بهنام یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.bollywood.iranblog.com/

سلام
وبلاگت خیلی عالیه
بازم به من سر بزن

موفق باشی

علی دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 03:21 ب.ظ http://bollywood2008.blogfa.com

سلام مریم جون. من اپم

bollywood2008.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد