B4U

هر آنچه که از بالیوود میخواهید بدانید

B4U

هر آنچه که از بالیوود میخواهید بدانید

چطور می توانم از شاهرخ پول بگیرم؟

چطور می توانم از شاهرخ پول بگیرم؟

 

این جمله را ابر ستاره بالیوود آمیتاب باچن راجع به حضور کوتاهش در تازه ترین اثر شاهرخ خان( پاهلی ) گفت.همچنین او اظهار داشت که "کانتی" و " بلک" را برای پول بازی نکرده است.به همین مناسبت خواندن گفتگوی کوتاهی از آمیت جی دلچسب می نماید.

س: آیا درست است که شاهرخ برای پاهلی به شما ده میلیون روپیه پیشنهاد داد؟

ج:  نه درواقع پنج میلیون بود و چرا باید از شاهرخ قبول میکردم؟اون یه دوسته به همین دلیل وقتی برای یک رل  کوچیک تو پاهلی اومد سراغم فوری قبول کردم.اینها چیزهایی که دوستان برای هم انجام میدن وگر نه  پول که به هر حال به دست میاد. بعد از سه روز فیلمبرداری شاهرخ با یه دسته گل و یه پاکت اومد پیشم و منو بغل کرد راستش تا وقتی سوار ماشینم شدم به اون پاکت توجهی نکردم اما وقتی بازش کردم دیدن چک دستمزدم برام غیر قابل قبول بود.

س:  اما این درواقع دستمزد حرفه شماست.

ج :  هرچی که هست یار.بعضی کارها روآدم از روی احساس انجام میده .من کانتی را به خاطر سانجی دات بازی کردم .چطور می تونستم سونیل و نرگس رو زمانیکه تازه واردی گمنام بودم فراموش کنم؟من خیلی چیزها رو که ربط زیادی به زندگیم نداره زود فراموش می کنم اما هرگز دستهایی هرچند کوچک هم که در رشد من تاثیر داشتند فراموش نمی کنم.

س: و در مورد بلک؟

ج :  هرگز به پولش فکر نکردم . به خاطر عشقی که به سینمای سانجی لیلا بنسالی داشتم بلک رو بازی کردم.وقتی با فیلمنامه اومد پیشم فهمیدم که رویداد بزرگی رخ خواهد داد و رخ داد.

س: اما وقتی بلک یک سوپر اثر شد تهیه کننده باید به شما دستمزد پرداخت می کرد.

ج : نه اصلا".بلک بسیار سنگینتر از اونیه که با پول سنجیده بشه.همانطور که قبلا گفتم موقعیتهایی پیش میاد فقط به خاطر اینکه دوستان از من درخواست می کنند در فیلم ظاهر می شوم و پول برایم مسئله نیست. برای من دستمزد واقعی اینه که شاهرخ توی فیلم فیر میره روی صحنه و میگه:" برای من اجرای قدرتمند یعنی آمیتاب باچن در بلک." دیگه بیشتر از این چی می خوام؟