B4U

هر آنچه که از بالیوود میخواهید بدانید

B4U

هر آنچه که از بالیوود میخواهید بدانید

آنو ملک خواننده می شود

آنو ملک خواننده می شود

آنو ملک آهنگساز معروف در تازه ترین اثر دیو آنند(بازیگر-کارگردان کهنه کار بالیوود) خوانندگی کرد . اشعار آن را سمیر سروده اما هنوز بازیگران آن مشخص نشده است. 

ایفای نقش منفی تنوعی دیگر در کارنامه کاریشما

کاریشما کاپور به تلازگی در نقش منفی در فیلم مره جیون ساتی به کارگردانی سونیل درشن ظاهر شده است . وی نقش ناتاشا صاحب یک کمپانی موسیقی را بازی میکند که به ویکی(آکشی کمار) که یک خواننده است علاقه مند است . از طرفی ویکی دلبسته آنجلی دختری از طبقه متوسط(آمیشا پاتل) است. که این مسئله باعث رخ دادن اتفاقاتی میشود که ناتاشا عامل اصلی آن است . این فیلم احتمالا با جشن دیوالی امسال اکران خواهد شد. 

مانیشا و فیلمسازی

مانیشا کویرالا قصد دارد به یادگیری حرفه فیلمسازی بپردازد و به همین منظور به طور موقت به مدت 6 ماه در نیویورک زندگی خواهد کرد. 

بازهم تیم دو نفره جکی و سلمان

پس از دو فیلم بندن و گهی پیار نا هو جاهه بار دیگر سلمان خان و جکی شراف در اثر بعدی پریا درشن در کنار یکدیگر قرار میگیرند . تهیه کنندگی این اثر مانند تمام آثار پریا درشن به عهده سونیل مانچندا میباشدو اثری کمدی به حساب می آید و در طی دو ماه کامل خواهد شد . هنوز زنهای مقابل این دو مشخص نشده است .  

شایعات

شایع شده که فیلم بعدی کارن جوهر با بازی سیفعلی خان و رانی موکرجی اثری بدون ترانه خواهد بود . همچنین شایع شده بود که نام این اثر دار میباشد که کارن جوهر گفت: قطعا نام این اثر با حرف k شروع خواهد شد مانند سه اثر قبلی وی کوچ کوچ هوتا هه , کپی خوشی کپی غم و کل هوناهو . اوبرای این اثر پر ستاره خود نامهایی همچون آجی دیوگان و جان ابراهام را در نظر گرفته . شایعه حضور ویوک اوبری و زید خان در این اثر نیز وجود دارد. 

چندی پیش شایعه ای مبنی بر نوشتن زندگی نامه آمیتا به دست خودش وجود داشت اما او در پاسخ گفت: چیز خاصی در زندگی من وجود ندارد که بخواهم آن را کتاب کنم تنها نکته ایی که هست اینکه الگوی من در زندگی شخصی پدر مادرم و در زندگی هنری ام دلیپ کمار میباشد.

اینم یه زنگ تفریح سینمایی

کابینه جدید بالیوود

وزیر ورزش آکشی کمار: چرا که او همیشه در فیلمها زنهای نقش مقابلش را مرتب بالای سر میبرد یا این طرف آن طرف پرتاب میکند.

وزیر پارچه بافی سلینا: چرا که همیشه با لباسهای دو تیکه اش نحوه لباس پوشیدن را به شما نشان میدهد.

وزیر دفاع ویوک اوبری: چرا که همیشه از آیشواریا رای در مقابل سلمان خان دفاع می کند.

وزیر راه آهن گویندا: چرا که بیشتر اکشنهایش را در قطار انجام می دهد.

وزیر امور خارجه گلشن گراور: چرا که او نصف عمرش را در جستجوی نقشهای فیلمهای خارجی بوده است.

وزیر سلامتی عدنان سامی: فکر نکنم احتیاجی به توضیح برای دلیلش باشه.

وزیر آموزش و پرورش بیپاشا باسو: چرا که او آناتومی کامل بدن را در فیلم جسم به ما نشان داد.

وزیر اقتصاد آمیتا باچن: چرا که فیلمهای او همیشه در صدر جدول قرار دارد.

وزیر فرهنگ مالیکا شراوات: چرا که او در فیلم موردر فرهنگ یک دختر پاک هندی را به ما نشان داد.

وزرای وطن شاهرخ خان و سیفعلی خان: چرا که با اجرای نقشهای اخیر و جایزه های متعدد سر بالیوود را بالا برده اند.

نظرات 14 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 16 اردیبهشت 1383 ساعت 07:42 ب.ظ http://bollywood123.persianblog.com

سلام مریم جان . اخبار خیلی جالبی بود و همینطور نکات طنز خیلی جالبی . من که کلی خندیدم . ممنون از زحماتت

مهرانا چهارشنبه 16 اردیبهشت 1383 ساعت 09:52 ب.ظ http://mehrana1382.blogsky.com

سلام
کاریشما روز به روز داره خوشگل تر میشه
یادت رفت بگی منم وزیر جنگم زیرا که هر بلاگی که به بالیوود توهین بشه جنگ راه میندازم

دی جی سلطان پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1383 ساعت 02:03 ق.ظ http://nakhoda666.blogsky.com

موفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق باشی دوست من

سلام...ببخشید از تاخیری که داشتم...بالاخره آپدیت کردم...ممنونم که تو این مدت غیبت من به وبلاگم سر می زدی ... موفق باشی

عرفان پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1383 ساعت 09:05 ب.ظ http://erfanmohammadi.blogsky.com

سلام خیلی با حال بود اخبار جالبی نوشته بودی موفق باشی

میب شنبه 19 اردیبهشت 1383 ساعت 11:08 ق.ظ http://mib2004.persianblog.com/

سلام........... مطالب قشنگی بود مخصوصا اخری..... راستی به روزم

روشنک شنبه 19 اردیبهشت 1383 ساعت 02:32 ب.ظ

خیلی بامزه بود . ترانه هات هم که مثل همیشه نامبر وانه ببین این عدنان سامی که خیلی خوشتیپه من رژیمش دادم! رانی با موهای کوتاه محشر شده . مرسی و موفق باشی

تینا شنبه 19 اردیبهشت 1383 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام عزیزم خسته نباشی در مورد انومالک من قبلا شنیده بودم که بخونه مثلا فیلم بازیگر و مه هو نا (گوری گوری ) را با kk با هم خواندند اتفاقا صدایش هم متفاوت و هم جالبه . در مورد گلشن گرور هم خوب گفتی چون به تازگی پارامونت فیلم ازش خواسته یه هنرپیشه دختر هندی که چهره جهانی داشته باشه معرفی کنه اونم چند نفر را گفته تا ببینه بعد کی انتخاب میشه .موفق باشی

روشنک یکشنبه 20 اردیبهشت 1383 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام دیروز با کلی ذوق و شوق فیلم بوت اورمیلا رو خریدم اما چون خیلی دیالوگی بود انقدر سوال تو ذهنم هست که نگو .فکر کنم این فیلمه ناقص بود اخه حدودا ۱۰۰ یا ۱۱۰ دقیقه بود من اصلا نفهمیدم چرا فردین خان مانجیت رو شکنجه داده بود و کشته بود اون بچه کی بود؟ و چرا روح مانجیت دربان ساختمانو اونطور فجیع کشت مگه اون چه دخالتی داشت تو ماجرا ؟!!! حدس میزنم فیلمم ناقص بوده چون فردین اینقدر ناگهانی و کوتاه وارد ماجرا شد که من هاج وواج مونده بودم یه توضیحی راجع به این فیلم بدهید لطفا . جون نقدهات خیلی برام صایبه همیشه.موفق باشید

بابک چهارشنبه 23 اردیبهشت 1383 ساعت 07:16 ب.ظ http://babak-m.blogsky.com

سلام.من از آن بازیگر زن هندی که اولین عکس وبلاگ شما است خیلی خوشم می اید اما از آمیتاباچان متنفرم.به هر حال نظری است .ببخش مرا.موفق باشی.

غزل پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1383 ساعت 12:35 ق.ظ http://pn1350.persianblog.com

سلام مریم جان . کاریشما را قبول دارم و فکر میکنم کارش را در نقش منفی هم خوب انجام دهد . مانیشا یکی از عجیب ترین و خبرسازترین بازیگران بالیوود (از نظر زندگی شخصی و ایفای نقشهای متفاوت) است و من بازیهای او را خیلی دوست دارم ... و این کابینه هم خیلی بامزه بود مخصوصا عدنان :))

تینا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1383 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام خانومی کم پیدایی ؟

امیر آنلاین دوشنبه 30 مرداد 1385 ساعت 03:38 ق.ظ http://salmanonlin.blogfa.com

سلام مریم خانوم .
خوبین من هم یه وبلاگ در مود بالیوود دارم .
بیاید خوشحال می شم .
منتظر حضوز سبزتون هستم .
دیر نکنید .
قربان شما .
امیر انلاین

سید اکبر حسینی چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.akbarvasabablogfa.com

سلام :مریم جان بنده به عنوان یک عضو کوچک سینما از وبلاگ شما لذت بردم واگر وقت کردی زندگینامه شاهرخ خان را بطور مفصل در وبلاگت بگذار البته به همراه عکسش منتظرم ممنون عزیزم خدا نگهدار :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد